CoF Forum
- CoF Forum
- --YLEINEN-- Näkyy kaikille
- Huumori
- joopa joo
joopa joo
-
18 years ago
Main Admin- Nainen oli menossa synnyttämään ja kysyi pieneltä pojaltaan, minkä toivoisit sieltä tulevan?
Poika siihen että jos pelse kestää niin lattikelkka!
- Olen juuri kokeillut uutta tiskiainetta joka poistaa rasvan ja tappaa bakteerit.
Paskapuhetta. Istun vieläkin kylvyssä lihavana ja nuhaisena.
- Kaksi pippeliä oli menossa ajokokeeseen. Toinen oli aivan jäykkänä toinen löysänä?
Miten voit olla noin rento kysyi toinen?
-Mä kävin jo suullisissa.
- Niin, milloinkahan sitä mies alkaa tulla vanhaksi?
No..
nuorempanahan sitä unet on märkiä ja pierut kuivia. Jossain vaiheessa tämä kääntyy päälaelleen
eli?.
-Nainen kusi sillankaiteelta, ja vilkaisi alas jokeen. Kauhistuen huusi miehelleen, taisin pissata kanoottiin. Mies tokaisi:" -
Level 3Hahhah!
-
18 years ago
Level 6Reps!! :) loistavia... -
Level 2hahahahahah -
Level 4
Kaksi vanhaa rouvaa odotti bussia pysäkillä. Toinen poltti savuketta, kun äkkiä alkoi sataa. Hän otti käsilaukustaan kondomin, leikkasi siltä pään pois, työnsi savukkeen sen sisään ja jatkoi polttamista.
- Hei, tuohan on hyvä idea! toinen ajatteli ja päätti poiketa apteekissa ostamassa kondomeja.
Apteekkari oli hieman hämmästynyt, kun vanha rouva kysyi kondomeja, mutta kysyi kuitenkin, mitähän kokoa niiden tulisi olla.
Rouva mietti hetkisen ja sanoi:
- Sellaista joka sopii Camelille!
-----------
Hieman yksinkertainen poika oli menossa ensi kertaa koulun diskoon. Hän kysyi isältään, koska hänen pitäisi tulla kotiin. Isä sanoi, että viimeistään yhdeltätoista. Illalla isä oli valveilla ja odotti poikaansa. Kello oli kuitenkin päässyt vierähtämään jo puoli yhteen ennen kuin poika palasi.
- Missä olet viipynyt näin kauan? isä kysyi pojaltaan.
- Sain tänään ensimmäisen seksikokemukseni, poika kertoi häpeilemättä.
Isä oli salaa ylpeä pojastaan eikä saanut raivaria.
- Seksi on ihan hienoa asia, isä virkkoi. - Jos sinulla on jatkossa jotain kysyttävää aiheesta, käänny vain minun puoleeni. Olen siinä melkoinen asiantuntija, hän kehuskeli.
Isä ja poika menivät nukkumaan, mutta parin tunnin kuluttua poika herätti isänsä ja kysyi:
- Isä, kuinka kauan takapuoleen oikeen sattuu yhdynnän jälkeen?
-----------
Aviomies oli menettänyt kiinnostuksena aviolliseen seksiin ja vaimo haki apua lääkäriltä.
- Kokeilkaapa näitä, tohtori sanoi ja antoi rouvalle pienen purkin. - Niitä sanotaan kiimakapseleiksi, ne ovat tosi tehokkaita.
Kotona vaimo sekoittaa yhden kapselin miehensä iltateehen ja kas ihmettä, makuuhuoneessa alkaa tapahtua. Seuraavana aamuna rouva nostaa annoksen kahteen kapseliin ja mies palaa aiheeseen vielä ruokatunnillakin.
Ruokahalu kasvaa syödessä ja seuraavana aamuna vaimo sekoittaa teepannuun kaikki loput kapselit purkista.
Iltapäivällä lääkärin puhelin soi ja hän vastaa. Linjalla on nyyhkyttävä pikkupoika jonka puheesta erottuu selvimpänä vain sana "kiimakapselit".
- Kiimakapselit? lääkäri toistaa. - Mitä sinä niistä tiedät?
- -
Level 4[link] <--- kovaa faktaa elämästä rauhan turvaajana :) poijalla ei kyl ihan kaikki oo himassa -
Level 3No tuolla jampalla on muutama ruuvi kyllä löysällä.. -
Level 4